Zdrowe odzywianie

Nie licze kalorii. Nie odchudzam sie. Wczoraj nawet zjadlam pysznego kebsa od turka 🙂 Byl tak duzy, ze go nie dojadlam i potem troche mi sie rzygac chcialo 😉
Ja po prostu lubie jesc „zdrowo” lubie warzywa, owoce. Nie przepadam nawidze tłustego miesa. Wogule zadnych tlustych rzeczy fuu. Po zjedzeniu czegos takiego czuje sie niezbyt dobrze. Ociezala, spiaca.
Jedyny wyjatek to spaghetti, ktore jest mega kaloryczne ale nie moge sobie odmowic raz na jakis czas tej przyjemnosci. Czesto tez mam takie napady ze musze natychmiast zjesc czekolade, a jesli jej nie ma grzebię po szafkach i jem co sie nawinie.
Ogolnie kocham jesc 🙂 Gotowac tez 🙂
Moje cialo na szczescie jeszcze nie odwzorowuje tego ile potrafie wpieprzyć!
Wcale nie uwazam ze jem jakos super zdrowo. Zwykle to co jest na obiad nie zalezy specjalnie ode mnie a raczej od mojej mamy.
Ja po prostu… jem to co lubie i mi smakuje – a mi smakuje duzo „zdrowych” rzeczy -, nie wciskam w siebie jedzenia dlatego ze „nie wypada zostawic”…
I na tym polega moja „dieta” (?).
A oto kilka posilkow ktore jem i zwykle ja je gotuje.
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

One thought on “Zdrowe odzywianie

Skomentuj

