5 rzeczy, które… powinnaś według mnie robic codziennie

bez zbednych wstępów…. oto zbiór 5 dla niektórych nieoczywistych rzeczy, które według mnie powinno sie robic codziennie 🙂

1. Balsam

20140421_200058

Jeśli chcesz sie długo cieszyc nawilżoną i jędrną skórą, musisz ją codziennie (tak codziennie!) balsamowac! Wcale nie musi by to jakiś specjalne ujedrniające cudo za 30 pln. Każdego dnia musimy dbac o nawilżenie naszej skóry! Wiele osób o tym zapomina, a szkoda. Powyżej mój ulubiony tego typu kosmetyk 🙂

 

2. Śniadanie

Processed with VSCOcam with a6 preset

Wierzyc mi się czasem nie chce jak słysze od koleżanek, że nie jadły śniadania w domu przed szkołą. Ja zawsze jem i staram sie by było pożywne! Rano, po 8 h snu, nasz organizm domaga sie jedzenia. Jesli nie jemy sniadan rano, potem nsz zoladek chce jeszcze wiecej co sprawia ze zjadamy duzo wieksza porcje, którą rzosadniej jest rozlozyc na 2 mniejsze posilki! Sniadanie dostarcza nam energii. Nie wyobrazam sobie go nie jesc.. Zdjecie przedstawia jedno z moich weekendowych sniadan, kiedy mam duzo czasu by zaszalec 🙂

 

3. Czytanie

20140420_145107

Dzien bez czytania? To dzien stracony. I nie mówie tutaj jedynie o ksiązkach, ale takze o blogach, czy nawet gazetach. Kazda z wymienionych jest jakims zrodlem wiedzy 🙂 Dzieki temu codziennie dowiadujemy sie czegos byc moze w przyszlosci przydatnego 🙂 Poza tym jest przyjemnosc(przynajmniej dla mnie) i duzo produktywniej spedzony czas niz np grajac w gre. Na zdj mój siostrzeniec udaje ze czyta 🙂

 

4. Dobry wygląd

Processed with VSCOcam with x1 preset

Wiadomo, zdarzaja sie dni „kupy”, czyli dni w których wygladamy i czujemy sie własnie tak… Ale ogółem uważam, ze codziennie należy wyglądac schludnie i jak najlepiej, bo nigdy nie wiadomo co cie akurat spotka. Postanawiasz isc do sklepu w dresach? Spotykasz miłośc życia! Maluj sie codziennie. Nie mówie o „tapecie”, ale mi np wystarczy tusz do rzes, bym czuła sie o wiele lepiej we własnej skórze 🙂 Do tego mgiełka pięknych perfum i voila. A co wazniejsze? Dokładny demakijaż.

 

5. Zdjęcia

 

P1010904

Zdjecia.. Kocham je robic. Nie, nie mam lustrzanki. Ale po prostu lubie uchwycic na zdjeciu chwile z przyjaciółmi, rodzina, czy chocby pyszne spaghetti mojego autorstwa 🙂 Zdjecia to genialna rzecz do przywoływania wspomnień! Mam ich jakies 2000 na telefonie i musze zrobic z tym porzadek bo sie gubie… no i brakuje mi powoli pamieci. Zdjec nigdy dosc !

 

Mam nadzieje ze post sie spodoba 🙂 Do nastepnego.

ps. wszystkie zdjecia sa mojego autorstwa!

Skomentuj

